زمانی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید می توانید گزینه «رمز عبور را فراموش کرده‌ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

کاربران محترم می‏‌توانند در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنند. برای این کار لازم است پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوند و با کلیک روی گزینه نام کاربری خود در سربرگ صفحه به صفحه «مشاهده و ویرایش اطلاعات» بروند و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

ایمیل خود را چک کنید. تمام تراکنش‌های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال می‌شود. لطفا توجه داشته باشید، اگر از روش‌های پرداخت غیر نقدی استفاده می‌نمایید، حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یا خیر. در صورت کسر نشدن مبلغ و یا برگشت مبلغ به حساب شما، هیچ سفارشی در سیستم ما ثبت نشده است و پس از تماس با تیم خدمات مشتریان و اطمینان باید سفارش جدید ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را بزنید، سفارش شما ثبت نمی‌شود. اگر در این موارد از کد تخفیف استفاده کرده‌اید، این کد در این خطای رخ داده باطل شده است و شما باید کد قبلی خود را به تیم خدمات مشتریان ایمیل بزنید و درخواست کد جدید نمائید. در صورت نیاز لطفاً با تیم خدمات مشتریان فروشگاه اینترنتی با شماره 35212000-041 و یا آدرس ایمیل support@azarpal.ir تماس بگیرید.
کاربران محترم بدون عضویت نیز می‌توانید از آذرپال خرید نمایند و در حین خرید اگر تمایل داشته باشند به عنوان عضو جدید سایت ثبت می‌شوند، در غیر اینصورت رمز عبور موقت برای کاربر ایجاد خواهد شد که تا زمان تحویل کالا معتبر خواهد بود. با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره‌ها و تخفیف‌ها اطلاع پیدا می‌کنند، می‌توانند از سایر مزایا و امتیازات این عضویت بهره‌مند گردند.
کارشناسان آذرپال تا جائی که امکان آن مهیا بود اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا را در سایت گنجانده‌اند، با این حال اگر اطلاعات موجود در سایت جوابگوی نیاز کاربران محترم نباشد، کاربران عزیز می‌توانند باکارشناسان فروش آذرپال تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند
کاربران محترم می‌توانند در صورت تمایل به خرید و سفارش تلفنی با مشاوران و کارشناسان فروش به شماره تلفن 35212000-041 تماس بگیرند و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.
مشتریان محترم می‌توانند جهت خرید حضوری به آدرس تبریز ، خیابان امام خمینی (ره) ، چهارراه شهید بهشتی (منصور سابق) مجتمع پرنیان ، ورودی چهار مراجعه نمایند. آذرپال این امکان را نیز برای مشتریان فراهم آورده است که در صورت تمایل مشتریان خدمات نرم‌افزاری مختلفی را نیز ارایه ‌دهد.
در صورت عدم موفقیت کاربر در جستجوی کالای مورد نظر خود، آذرپال این امکان را فراهم آورده است تا کاربر بتواند بلافاصله کالای مورد نظر خود را ثبت نماید. لذا در اولین فرصت کالای مورد درخواست کاربر تهیه شده و به انبار آذرپال افزوده می‌شود و هماهنگی‌های لازم با کاربر جهت ارسال سفارش صورت می‌پذیرد.
مشتری قبل از ارسال کالا از طرف تیم ارسال سفارش پیامکی حاوی زمان ارسال دریافت خواهد کرد. در صورت تغییر آدرس، مشتری می‌تواند با شماره تلفن 35212000-041 تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را در خصوص تغییر آدرس ارسال سفارش انجام دهد.
کاربران محترم می‌توانند در فرآیند خرید در بخش ارسال سفارش در صورت تمایل زمان دقیق دریافت سفارش را تعیین نمایند.
اگر به هر دلیلی سفارش کنسل شده توسط کاربر، به مشتری دوباره ارسال شده است، از مشتری محترم درخواست می‌شود سفارش کنسلی را از مامور پست یا پیک آذرپال تحویل نگرفته و از دریافت امتناع نماید. اگر به هر دلیلی سفارش کنسلی را تحویل گرفتید، خواهشمندیم شرایط بازگشت کالا را مطالعه فرمایید.
سفارشات مشتریان محترم شهر تبریز با ارسال اکسپرس آذرپال ارسال می‌شود. در مورد مشتریان محترم سایر شهرستانها، مشتریان محترم می‌توانند از بین پست پیشتاز، تیپاکس و باربری هر کدام را که مایل باشند انتخاب نمایند.
در صورت یکسان بودن آدرس ایمیل‌ها و آدرس تحویل کالا، شما می‌توانید با هماهنگی با تیم خدمات مشتریان در صورت امکان سفارشات خود را یکجا دریافت نمایید. این امکان منوط به عدم خروج سفارشات از انبار آذرپال می‌باشد.
زمانی که کالا توسط پست یا پیشتاز ارسال می‌شود، مامور پست جهت تحویل سفارش یک بار به درب منزل مشتری مراجعه می‌نماید، در صورت عدم حضور مشتری، کالا به مرکز پستی شهر مورد نظر برگشت می‌خورد و مشتری تا یک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه نموده و سفارش خود را تحویل گیرد در غیر این صورت سفارش به انبار آذرپال بر می‌گردد.
زمانی که کالا توسط تیپاکس ارسال می‌شود، مامور تیپاکس دو بار جهت تحویل سفارش به درب منزل مشتری مراجعه می‌نماید، در صورت عدم حضور مشتری کالا به مرکز تیپاکس شهر مورد نظر برگشت می‌خورد و مشتری تا ۲ روز مهلت دارد تا به مرکز تیپاکس مراجعه و سفارش خود را تحویل گیرد در غیر این صورت سفارش به انبار آذرپال بر می‌گردد.
زمانی که کالا توسط باربری ارسال می‌شود، مامور باربری فقط یکبار جهت تحویل سفارش به درب منزل مشتری مراجعه می‌نماید، در صورت عدم حضور مشتری کالا به مرکز باربری شهر مورد نظر برگشت می‌خورد و مشتری تا ۲ روز مهلت دارد تا به مرکز باربری مراجعه و سفارش خود را تحویل گیرد در غیر این صورت سفارش به انبار آذرپال بر می‌گردد.